szombat, október 10, 2009

Stitchers Angel Swap hímzések / Stitcheries

Tavaly ilyenkor még nem mertem volna belevágni, de idén nem lehetett visszatartani, hogy benevezzek a Stitchers Angel Swapra.
El is készültek a hímzések, még formába kell önteni őket. Az idei téma a rózsa. Az egyiknek azért van letakarva a közepe, mert az ajándékozott neve van odahímezve, és az ugyebár még nem publikus. Csodálkoztok a színeken? Annyi az összes infóm a hölgyről, hogy a kedvenc színe a rózsaszín. Sem emilből, sem blogból nem derült ki róla több. Most vettem életemben először ilyen színű anyagot, és hacsak a majdani kislányom nem fog könyörögni érte, akkor utoljára is. Rájöttem viszont, hogy zölddel együtt nem is olyan rossz, így belecsempésztem azt is.
Ha összeálltak az ajándékok, jönnek a köv. fotók. Nektek tetszenek?

Letztes Jahr um die Zeit hätte ich noch nicht den Mut gehabt mitzumachen, aber dieses Jahr konnte mich nichts mehr davon abhalten mich beim Stitchers Angel Swap anzumelden.
Die Stitcheries sind schon fertig, müssen nur noch in Form gebracht werden. Das Tema ist heuer die Rose. Die Mitte von dem einen ist abgedeckt, weil da der Name steht die ja noch nicht gezeigt werden darf.
Wundert Ihr euch über die Farben? Meine einzige Info über die Dame ist, dass Ihre Lieblingsfarbe Pink ist. Weder Email noch Blog haben mehr über sie verraten. Das war das erste mal in meinem Leben, dass ich Stoff in der Farbe gekauft habe, und wenn meine zukünftige Tochter nicht darum bettelt, war es auch das letzte mal. Ich habe aber festgestellt, dass es mit grün kombiniert garnicht so schlecht ist, also habe ich auch das dazügefügt.
Fotos kommen noch, wenn Sie fertig sind. Gefallen sie euch??

Sajnos csúnya, felhős időben készült a kép / Das Bild ist leider bei sehr schlechtem Wetter entstanden

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Szerintem nagyon jó lett,biztos örülni fog aki kapja.

enigma írta...

ó, gyönyörűek :)...én is készülök, de még nem tartok itt...megkérdezhetem, te milyen módszerrel másolatd az anyagra a mintát?