csütörtök, december 31, 2009

Ajándékok / Geschenke

Részt vettem a karácsonyi húzogatós játékban. Én Katafoltnak küldtem az ajándékomat. A csoportképet Kata blogjáról lopiztam, mert azt én nem készítettem. Az első saját hímzésmintáimat láthatjátok a tűpárnán és a tűtartón. Nem nagy eresztések, de talán kezdetnek nem rossz. Ezen kívül még készítettem egy angyalkát és egy angyal-szappan és csoki is került a kis csomagba.

Ich habe beim Wichteln teilgenommen. Meine Geschenke gingen an Katafolt. Auf dem Nadelkissen und Nadelmäppchen seht Ihr meine ersten eigene Stichmuster. Ist nichts besonderes, aber für den Anfang reichts vielleicht. Außer dem habe ich noch ein Engelchen gemacht und eine Engel-Seife und Schokolade sind auch im Päckchen gelandet.

Az én ajándékaim Borcsamamától érkeztek. Sok csodás dolgot kaptam. A birsalmasajt már rég elfogyott, azt nem sikerült lefényképezni :)) A naptárba minden hónapra egy saját munkám képe jutott. Nagyon jó ötlet! Az epreket meg amúgy is imádom! Borcsa, nagyon szépen köszönöm! :)

Mein Paket kam vom Borcsamama. Viele schöne Sachen habe ich bekommen. Im Kalender ist jeden Monat jeweils ein Foto von einer meiner Arbeiten. Super Idee! Erdbeeren liebe ich sowieso! Borcsa, vielen-vielen Dank!! :)

4 megjegyzés:

Mamis írta...

Boldog Új Évet Kívánok!

Princi írta...

Boldog Új Évet Kívánok én is!

Körmi írta...

"Itt az Újév,új jót hozzon,
Régi jónktól meg ne fosszon.
Hogyha új jót nem is hozhat,
Vigye el a régi rosszat!"

BÚÉK!

Moune írta...

Diese Austausche sind immer ganz fröhlich und schön. LG Moune