szerda, október 22, 2008

7 dolog....

Mamis engem is kipécézett. Nem is olyan könnyű hirtelen 7 dolgot magamról mondani.
A szabályokat én már nem másolnám be ide, azt hiszem már mindenki tisztában van vele.

Akkor lássuk csak:

1. Évente legalább 1x lefogyok majd újra felhízok kb 10 kilót. Ezért nálam 36-40-es méretig minden van a szekrényemben.

2. Utálom, hogy a boltokban már októberben beköszönt a karácsony, így decemberre már unom az egészet.

3. Imádom az állatokat. 6 évig vegetáriánus voltam, mert annyira sajnáltam őket. 1 éve eszem újra húst egészségügyi okokból

4. Nem szeretem a rózsaszínt és a szürkét. Ezeken kívül viszont mindent színt. 16-17 éves koromban tűzpiros volt a hajam :) ez akkoriban még nagyon feltűnő volt.

5. 1x kipróbáltam a bungee jumpingot, azóta ejtőernyőzni szeretnék

6. Van 1 házunk Magyarországon, ahol eddig összesen csak 6 hetet laktunk.

7. A mai napig nem tudom, hogy mi akarok lenni, ha nagy leszek ;)


Akiket én kipécézek:

Princi
Colette
Eszter
Babi
Elizaniko
Baboo
Naomi

1 megjegyzés:

baboo írta...

köszönöm szépen a "kipécézést", igyekszem neki mihamarabb eleget tenni!:)