péntek, október 03, 2008

Háttér

Sziasztok! Légyszi valaki írja meg, hogy milyennek látja a blogom hátterét. Megváltoztattam kék körösre, ami otthon a laptomomon látszik is. Roppant büszke voltam magamra, hogy összehoztam. Most épp a munkahelyemről netezek (pssssszt ;)) és itt meg a régi sima látszik. Ezt nem értem. Tud erre valaki magyarázatot?

Visszatért a kreatív oldalam, úgyhogy hamarosan valami bloghoz illőt iss közölhetek :)
Keresztszemezni is fogok egy babának, már alig várom, hogy megérkezzenek a fonalaim. Ebből a füzetből lesznek a minták.


Kaptam ma egy gyönyörű naptárat, amiben minden hónapra jut egy szépséges quilt, ráadásul leírással együtt. Arra gondoltam, ezeket majd megosztom veletek. Hónapról hónapra :) Sajnos képet nem tudok most róla mutatni, mert egy újságból rendeltem, ahonnan a libák is vannak.

2 megjegyzés:

Princi írta...

sima zöld minden két árnyalatban

Csigi írta...

:(( ezt nem értem