szerda, március 25, 2009

Esküvős játék

Imádtam menyasszony lenni, és imádtam a ruhám is, így egyértelmű, hogy részt veszek Mici játékában. Még nyerni is lehet vele ;)
Mi nagyon gyorsan döntöttünk, 4 hetem volt felkészülni az esküvőnkre. Természetesen nem én varrtam a ruhám. Kikölcsönöztem, de az sem volt semmi meló :)
A gyűrűinket viszont én terveztem meg. Valami különlegeset akartunk. Általában a férfi gyűrűk olyan semmilyenek, na olyanok nem vagyunk. Az ékszerész pont olyanra készítette, amilyenre elképzeltem.

5 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Tényleg nem szokványos karikagyűrű, igazán szép, modern. A ruha is nagyon csinos, és látom a hangulat is remek volt.
Én is saját tervezésű karikagyűrűt viselek. Annyi a különbség, hogy én unalmamban rajzolgattam, amikor már meg volt kérve a kezem, de még nem volt gyűrűnk, és elképzeltem, hogy milyet szeretnék. Aztán megmutattam a Pálomnak, hogy valami ilyesmire gondoltam. Ő meg fogta a firkálmányt, és elvitte az ékszerészhez. Lényegében a mester megcsinálta azt ami a rajzon egyértelmű volt. Csak azt nem sikerült kitalálnia, hogy kívülre sárga arany szegélyt, belülre pedig opálosra mattított fehér aranyat képzeltem el. A félkész gyűrűn láttam, hogy nem pont ezt akartam, de már nem változtattam rajta. Így is szeretem, mert mégiscsak az én agyszüleményem, és igen impozáns darab.

mmama írta...

Nagyon csinos menyasszony voltál.

Barbi írta...

Csodaszép voltál! És a gyűrűtök! Valami álom! :)))))

Pillle írta...

Látszik, hogy vidám, jó hangulatú esküvő volt. Szép a ruhád, szép, különleges a gyűrűtök. (kár, hogy nem lehet nagyítani)

Princi írta...

Tényleg látszik, hogy nagyon boldog napod volt és gyönyörű voltál!