csütörtök, március 19, 2009

Még itt vagyok

Bizonyára úgy tűnhet, hogy eltűntem. Ez részben igaz is. Kicsit összecsaptak a hullámok a fejeink felett, így most kevés enegiám marad a kreatívkodásra. A 2009-es év már látom, nem a miénk lesz. Nem vagyok teljesen tétlen, de még nem mutathatom meg amiket csinálok.
Remélem, ha ide is eltalál valaha a tavasz jobb időket hoz. Mot éppen újra havazik.
Na, de nem a panaszkodásról szól ez a blog. Mindenkihez rendszeresen benézek, ezt azért nem hanyagolom el :)
A blogomat kicsit vidámabbra változtattam, hisz nemsokára húsvét, és ez a kedvenc ünnepem.
Kellemes húsvéti készülődést mindenkinek! :)

9 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Szia Csigi!

Igen, már nézegettem, hogy merre lehetsz, mindig a lista alján láttalak. Ami a havazást illeti, itt is igérgetik - hány km-re is vagytok tölünk? Úgy 50 és 100 közé tippelek. Kiváncsivá tettél az alkotásoddal, mikor lesz kész? Remélem, csak az év eleje nem sikrült jól a továbbiakban reméljük a legjobbakat!
Ha megnézed a Vegyesboltot, láthatod, én is megtavaszodtam, kimondhatatlanul várom a jó idöt! További szép napot!

Zsuzsi írta...

Most látom, hogy a PIF-edre még egy valakit vársz. Szabad jelentkezni? Cserébe Te is jelentkezhetnél nálam, nekem még két szabad helyem van!!!

Csigi írta...

Persze, hogy jelentkezhetsz!! De jó!! Akkor te vagy a 3. Neki is állok gondolkozni, mi legyen az ajándék, legalább valami pozitívumon jár az agyam.

Mamis írta...

De jó, hogy újra itt vagy!!!És milyen jó lett a mostani dizájn!!!

Zsuzsi írta...

Elöre is köszönöm! Szerinted lehet keresztbe jelentkezni a PIF-re? Èn relativ új vagyok, nem láttam még ilyet, de nagyon nem akar senki jeletkezni és ha szeretnéd, küldenék Neked is valamit!?

Zsuzsi írta...

Amugy tudok valamit segíteni? Akár hogy meghallgatlak? A telefonszámom: 0664 4488 627, hívjál nyugodtan!

Zsuzsi írta...

Nem hívtál, de köszönöm a PIF-et!!!

Csipcsilla írta...

Szia Csigi!

Mostanában nekem sem volt idő a blogolásra, sőt még kevesebb idő jut a valamicsinálásra, a tervek meg csak gyűlnek és gyűlnek...

El kell mondanom, hogy nagyon tetszik az új küllem :-), de igazán!

PIF: Izgatott vagyok, hogy mit kapok!! (a címet megkaptad?)

Minden jót kíván: CsipiAnyu

Csigi írta...

Igen, a címet megkaptam. Örülök, hogy izgatott vagy, én is ;)