csütörtök, február 26, 2009

FlicFlac folytatás / FlicFlac Fortsetzung

Kész van a falvédőm topja. Már "csak" a tűzés van hátra. Ez számomra a legnehezebb. Szerintetek hogy tűzzem? Elrejtsem a varratba, vagy inkább feltűnően?
A férjem már alig várja, hogy kész legyen, mert fázik a háta a falnál :)

Das Top von meinem Wandbehang ist fertig. Jetzt "nur noch" quilten. Das ist für mich das schwierigste. Was meint Ihr, wie soll ich es quilten? In der naht oder lieber aufällig? Mein Mann kann es kaum erwrarten, dass es fertig wird, denn sein Rücken friert bei der Wand. :)

12 megjegyzés:

baboo írta...

baromi jól néz ki, már ha szabad ilyet mondani! :) a tűzés nehéz kérdés, nem tudom, mennyire törné meg a mintát, ha keresztben tűznéd a négyzeteket, lehet tényleg jobb lenne a varrás mentén, nem tudom. elnézésedet kérem a tanácstalanságomért, de nem akarok butaságot mondani :)

bruercsi írta...

Szép lett és vidám!

Mamis írta...

Nagyon jó lett!Sajnos tűzés ügyben passzolok!

Barbi írta...

Csodaszép lett! Én a varrások mentén tűzném, hisz elég változatos a mintája, nem igényel szerintem extra tűzést. De ízlések és pofonok. Ahogy érzed! :)

Csigi írta...

Köszönöm szépen csajok! Igen, azt hiszem a varrások mentém fogom tűzni, vagy rátűzök valami egészen más mintát. Szóval nagyon határozott vagyok, vagy mégsem :))

Lonci (Győr) írta...

Csakis árokban tűzném, ha elfogadod még ezt a véleményt is.

F.Gina írta...

Ne rakj már rá semmit, elég színes így is, legalábbis szerintem. Elég lenne neki az árokban tűzés, véleményem szerint .Egyébként tök jó lett !!

Csigi írta...

Köszönöm a dícséreteket és az ötleteket! Örülök, hogy újabb neveket is olvashatok a bejegyzéseknél :))

Barbi írta...

Gyere át!

Jutus írta...

Ez gyönyörű szép lett,én azt hiszem a varrás mentén tűzném le,már ha tudnék ilyen szépet késziteni.
Bocsi hogy csak így ismeretlenül...,de erre jártam és nagyon megtetszett.
Jutus

Csigi írta...

Szia Jutus! Köszönöm szépen, gyere máskor is.
Megnéztem a blogod és tuti, hogy tudsz ilyet csinálni :)

mmama írta...

Ez nagyon jól néz ki !
Tűzni sem lesz semmi.