csütörtök, június 18, 2009

Kék-zöld / Blau-grün

strandtáskát szeretnék. Az anyagok 2 napja hevernek a vasalódeszkán, arra várva, hogy végre kitaláljam milyen is legyen. Ma elmentem egyet csobbanni az usziba, és igen, végre megszállt az ihlet. Megnéztem magamnak az összes tasit a strandon és összevegyítettem az agyamban. Gyorsan neki is állok, nehogy elszálljon az ötlet.

soll meine Strandtasche werden. Die Stoffe dafür liegen seit 2 Tagen auf dem Bügelbrett und warten darauf, daß mir endlich einfällt wie es sein soll. Heute war ich im Schwimmbad, und ja, endlich kam die Inspiration. Ich habe mir am Strand alle Taschen angeschaut und habe sie im meinem Kopf zusammengemischt. Ich fange schnell damit an, bevor es mir wieder verfällt.

4 megjegyzés:

Mamis írta...

Kíváncsi leszek a folytatásra...

Cila Zzy írta...

Én is kíváncsian várom...
És... milyen szép színűek ezek az anyagok...

Barbi írta...

Annyira jók ezek az anyagok, hogy tutira bombajó lesz! :D

baboo írta...

ezekkel a szinekkel aztán lehet is strandtáskáról fantáziálni, egy kis vízzel nekem is beindulna a fantáziám! :)