szerda, június 24, 2009

XXX

Tegnap 30 éves lettem :( :) Sokkal jobban telt a nap, mint ahogyan gondoltam. Mindig azt hittem, hogy majd sokat fogok bőgni, de nem így lett. Az ég sírt helyettem eleget, egész nap szakadt az eső. Zsolti reggel kiosont a lakásból, még a kutya sem vette észre, majd beállított 30 vörös rózsával és egy orchideával. Át kellett mennem a szállodába vázát kérni, mert nekem itt ekkora nincsen :)
Délután a barátainkkal elmentünk az "Eisriesenwelt"-be, ez a föld legnagyobb jégbarlangja. Gondoltam esőben legjobb egy barlangban, csak azt nem tudtuk, hogy 40 percet gyalogolni is kell a hegyre. Szóval bőrig áztunk, de ez a hangulaton nem rontott. Fényképezni sajnos nem lehetett, de ha valakit érdekel, akkor itt talál fantasztikus fotókat róla. Kívülről csináltam pár képet, de inkább csak az esőfelhők látszanak.
Mire hazaértünk egy csomag várt rám Zsuzskától :)) Egy nagyon helyes szalvéta-technikás dobozka tele fincsi sütivel. Meg egy macsek a kutyusnak :) Zsuzska nagyon szépen köszönöm, a süti isteni volt, már el is elfogyott :))
Este a barátainkkal elmentünk vacsizni a kedvenc kínai éttermünkbe. Jól feltankoltunk, irány haza hozzájuk, majd Zsolti nekiállt mixelni cocktailokat. Hát régen ittam ennyit, bevallom, de azért nem vittem túlzásba. Valamikor későn éjjel tántorogtunk haza. Az egész napot átröhögtük, esélyem sem volt szomorúnak lenni a 3. X miatt. De ahogy egyik kolléganőm mondta, most már 29.1 éves vagyok :DD


9 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Isten éltessen sokáig! Legyél mindig olyan boldog, mint a 3.X szülinapodon!

Mamis írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!!!!!

Barbi írta...

Uggggyan, az a 30! Én meg augusztusban 31! Na bumm, akkor mi van! Ugyanolyan helyes, kedves, vidám csaj vagy most is! Ne számolgass! :DDDD Boldog születésnapot!

Aranyalma írta...

Sok boldogságot! Meglásd, ezután már észre sem fogod venni, hogy telik az idő!
A jégbarlang tényleg csodálatos. Ha tehetjük, minden évben elzarándokolunk arra a vidékre, de mindig annyi program és látnivaló van, hogy valahogy pont ez marad ki rendszeresen. Pedig tavaly mindössze 8 km-re volt a főhadiszállásunk onnan, és mégis... mégse.

mmama írta...

Boldog születésnapot !
XXX ez mi ? én XXXXXX leszek na és ?

Zsuzsi írta...

Drága Csigi!
Még egyszer Isten éltessen, örülök, hogy én is meg tudtalak lepni!

Csigi írta...

Köszönöm a jókívánságokat! Kedvesek vagytok.

Dóri írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok! :) Én is idén lettem 29.1 (ez tetszik, 29.9-ig használni lehet simán) és nem viselt meg engem sem, pedig azt hittem, hogy majd jól bedepizek, hogy milyen öreg lettem. Talán még jobb is, mint a huszon. :)
Gyönyörű helyen jártatok.

Mehike írta...

Nagyon boldog Születésnapot Kívánok